5 Tips untuk Bantuan Dengan Pemulihan Bone Broken

5 Tips untuk Bantuan Dengan Pemulihan Bone Broken

Pada 22 Februari, 2009 manakala Ski di Jackson Hole, Amerika Syarikat Saya berlanggar dengan pokok dan patah tulang kering kanan saya teruk. Perpecahan untuk tibia yang diperlukan penstabilan pembedahan dengan tongkat titanium.

Kerana saya bekerja dalam bidang penjagaan kesihatan pelengkap saya dapat menerima nasihat yang baik pada makanan tambahan dan ubat-ubatan homeopati yang bermanfaat untuk membantu pemulihan tulang yang patah.

1). Arnica
Arnica biasanya diambil selepas pembedahan untuk mengurangkan kesakitan dan bengkak. Arnica memberi manfaat kerana ia merangsang aktiviti sel darah putih yang membantu penyebaran darah sesak dan cecair daripada tisu-tisu yang cedera. Ia juga mempunyai anti-radang dan anti-bakteria kualiti yang membantu penurunan sakit dan bengkak, dan menggalakkan penyembuhan lebih cepat luka.
2). Wobenzym N
Wobenzym membantu untuk memecahkan protein bahawa pemulihan perlahan daripada kecederaan sukan. Ia mengandungi enzim seperti pancreatin, bromelain dan papain yang mempunyai peranan yang penting dalam mengurangkan keradangan.
3). Gabungan Kalsium, Magnesium dan Vitamin D3 Tambahan
Satu tambahan kalsium yang berguna untuk membantu pertumbuhan semula tulang tetapi perlu diambil dengan Vitamin D untuk badan dapat menggunakannya.
4). Calcarea Phos 200
Kalsium fosfat adalah garam galian penting yang penting untuk pertumbuhan tulang.
5). Symphytum officinale
Herba ini mengandungi allantoin yang proliferant sel yang mempercepatkan penggantian semula jadi sel-sel badan. Ia dikatakan mempunyai tulang kualiti bangunan dan digunakan dalam penyembuhan tulang yang patah.

Saya telah menggunakan produk di atas dan mendapati mereka berfaedah. Saya akan mengesyorkan anda supaya berbincang dengan doktor dan homeopati anda sama ada mereka adalah sesuai untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar