Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi Way Asli - 5 Kaedah pada Bagaimana untuk Meningkatkan Tinggi Jalan Asli

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi Way Asli - 5 Kaedah pada Bagaimana untuk Meningkatkan Tinggi Jalan Asli

Jika anda sedang mencari untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi, maka anda berada dalam nasib. Artikel ini akan membincangkan lima kaedah untuk meningkatkan ketinggian tanpa perlu melalui pembedahan.

Perkara pertama yang kita akan berbincang adalah mendapat rehat yang cukup, diikuti dengan menggabungkan diet yang betul, yang mengambil bahagian dalam aktiviti senaman, penetapan postur anda, dan akhir sekali, tips fesyen untuk membuat anda kelihatan lebih tinggi.

Yang berkata, mari kita terus ke dalam daging perkara.

Kaedah 1. Kembali ke katil: Ingat bagaimana gila anda akan mendapat sebagai seorang kanak-kanak apabila ibu bapa anda memberitahu anda ia adalah masa untuk tidur? Nah, ia kelihatan seperti mereka telah memberitahu anda sesuatu yang benar-benar akan membantu meningkatkan ketinggian anda. Mendapatkan tidur yang cukup pada waktu malam, sekurang-kurangnya 8 jam, membantu anda dalam mendapatkan yang lebih tinggi.

Kaedah 2. Diet yang betul: Anda telah mendengar mengatakan bahawa epal sehari, terus doktor yang jauh.

Nah, kerana artikel ini adalah tentang bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi, perkara terakhir yang anda mahu adalah untuk berjumpa doktor atau pergi di bawah pisau, bukan? Makan makanan yang baik yang kaya dengan kalsium dan asid amino membantu dalam jabatan ketinggian.

Kaedah 3. Latihan: Kebanyakan dari kita tahu bahawa senaman adalah baik untuk badan, tetapi adakah anda tahu bahawa ia juga membantu untuk meregangkan tulang? Ya, ini adalah benar. Jika anda ingin menambah inci untuk bagaimana tinggi anda berdiri, ia akan melakukan anda banyak yang baik untuk menjalankan secara tetap.

Kaedah 4. Sikap: Ramai di antara kita telah diberitahu untuk duduk tegak di kerusi kami ketika kami berada di sekolah rendah. Ingat hari-hari? Ia ternyata bahawa mengamalkan bantuan postur yang baik dalam membuat anda menjadi lebih tinggi.

Kaedah 5. Fesyen: Adakah anda sedar bahawa memakai stoking menegak dan gelap, pepejal, warna boleh membuat anda kelihatan lebih tinggi? Ini adalah fakta. Jika anda mahu kelihatan seolah-olah anda berada inci lebih tinggi daripada anda, perkara terakhir yang anda mahu lakukan adalah memakai kemeja putih dengan bahagian bawah warna gelap kerana ia akan membawa fokus ke tengah anda.

Anda kini tahu lima kaedah untuk meningkatkan ketinggian anda. Berikut adalah recap apa yang kita dibincangkan: mendapat tidur yang cukup adalah sangat penting untuk bukan sahaja mendapat lebih tinggi, tetapi kesihatan anda juga.

Seterusnya, kita bercakap tentang mempunyai diet yang betul, mengambil bahagian dalam rutin senaman yang kerap, membangunkan postur yang baik, dan akhir sekali, tips fesyen yang memberikan penampilan yang inci lebih daripada anda sebenarnya.

Kaedah-kaedah ini telah memberi anda asas mengenai cara untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi. Ia kini keputusan anda untuk melakukan sesuatu dengan maklumat ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar