Minum Teh Hijau - Ahli-ahli sains, Kebijaksanaan Purba, dan orang awam Semua Setuju - Ia Amazing!

Minum Teh Hijau - Ahli-ahli sains, Kebijaksanaan Purba, dan orang awam Semua Setuju - Ia Amazing!

Di China, teh hijau telah lama digunakan sejak zaman purba untuk manfaat kesihatan dan untuk tujuan perubatan. Jika anda mula menyelidik manfaat minum minuman ini, anda akan menemui beberapa fakta yang menakjubkan yang disenaraikan dalam perenggan di bawah.

Minuman ini telah digunakan untuk merawat sklerosis berbilang, dan ia telah digunakan untuk rawatan dan pencegahan kanser. Ia telah digunakan untuk menghentikan atau melambatkan penyakit Alzheimer dan Parkinson. Minum minuman yang meningkatkan metabolisme badan dan meningkatkan kadar pengoksidaan lemak. Ia adalah pencegahan terhadap penyakit jantung, dan ia mengurangkan risiko kanser esophageal. Secara khusus, sebatian dalam teh menghalang pertumbuhan sel-sel kanser tertentu.

Dan terdapat juga beberapa lebih banyak faedah. Minuman tersebut tahu untuk menjadi berkesan dalam menurunkan kolesterol tidak baik (LDL). Ia amat berguna untuk mengurangkan keradangan pada sendi dan dalam meningkatkan fungsi imun. Akhir sekali, ia juga boleh mencegah kerosakan gigi.

Perenggan di atas merumuskan bidang penyelidikan saintifik yang melibatkan teh hijau. Sekarang, bagaimanapun, mari kita lihat apa yang orang sehari-hari katakan tentang faedah yang mereka alami. Seorang wanita mengatakan bahawa ia membuatkan kulitnya kelihatan cantik dan berseri. Seorang lelaki memberitahu kita ia membantu dengan senak asid itu. Seorang lelaki lain melaporkan beliau percaya meminumnya sembuh kolitis beliau. Manfaat lain yang dilaporkan oleh pengguna minuman adalah bahawa ia menyimpan nafas segar!

Seorang wanita berkata ia benar-benar membuat anda "muda dan langsing!" Satu lagi pengguna yang gemar berkata ia memberikan kejelasan mental dia dan membuat dia rasa bertenaga. Seorang lagi wanita dilaporkan bahawa minum teh antara waktu makan seolah-olah menyekat selera makan dan mengurangkan keinginan untuk gula-gula! Seorang lelaki Asia memberi keterangan bahawa ibu bapanya minum sekurang-kurangnya 10 cawan sehari, dan mereka berada dalam 90-an tanpa sebarang masalah perubatan atau kesihatan utama.

Apabila meneliti dengan laporan-syarat manfaat yang luar biasa, satu perkara menjadi jelas: ilmu, kebijaksanaan purba, dan orang awam semua mempunyai banyak untuk mengatakan tentang manfaat teh hijau. Jadi merebut periuk bru anda dan minum untuk anda kesihatan, kecantikan, belia, dan panjang umur!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar