Menyembuhkan Asli Untuk Heartburn Vs OTC Dadah

Menyembuhkan Asli Untuk Heartburn Vs OTC Dadah

Pedih ulu hati, juga dikenali sebagai 'pencernaan yg terganggu', adalah aduan biasa yang telah wujud selama yang manusia ada. Ia boleh mempunyai pelbagai punca, dari apa-apa yang serius seperti ulser perut, kepada sesuatu yang kecil seperti postur yang tidak betul. Adakah ini bermakna bahawa terdapat juga pelbagai jenis rawatan yang ada untuk kita cuba. Sesetengah, difahami, akan bekerja lebih baik daripada yang lain, tetapi ada satu kumpulan rawatan pedih ulu hati yang jauh lebih baik untuk kesihatan anda daripada yang lain; penawar pedih hulu hati semula jadi.

Ia tidak diketahui umum, tetapi satu-satunya sebab kita tidak menggunakan tumbuh-tumbuhan, akar, sayur-sayuran, herba dan bunga dalam perubatan setiap hari adalah kerana kita telah kehilangan keupayaan. Sejak lebih ubat kaunter telah menjadi boleh didapati kita telah mempunyai 'penyelesaian cepat', dengan tidak perlu untuk penawar semula jadi untuk pedih ulu hati. Nenek moyang kita digunakan ubat semula jadi untuk semua jenis penyakit dan apa botani dan pakar-pakar kesihatan semula jadi hari ini cuba lakukan, adalah membawa pengetahuan yang kembali. Adakah anda tahu bahawa beberapa pedih ulu hati boleh dielakkan hanya dengan mengunyah sekeping perkelahian? Bayangkan jika anda boleh berbuat demikian, daripada menghabiskan $ 5 pada antasid; banyak yang berperisa dengan pudina yang sebenarnya boleh memburukkan lagi masalah tersebut.

Selalunya mengurangkan pedih ulu hati adalah hanya satu perkara yang mengubah cara hidup kita atau cara kita menjalani hari kami. Sesetengah orang menghabiskan nasib pada kaunter perencat pam proton untuk mengurangkan pedih ulu hati mereka, apabila hanya mengurangkan saiz hidangan dan makan satu hidangan lebih setiap hari dapat menyelesaikan masalah sepenuhnya ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar